REGULAMIN TRANSAKCJI PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
INFORMACJE OGÓLNE
Wszystkie transakcje na portalu www.butikzdrowia.pl są dobrowolną wymianą prywatnej własności ludzi, świadomie taką transakcję zawierających.
Prywatna własność to dobro wszelkiego rodzaju nabyte, pozyskane lub otrzymane przez człowieka zgodnie z naturalnym prawem i kodeksem postępowania określonym przez Stwórcę i przyjętym przez żywego człowieka.
Wymiana dóbr między ludźmi jest ich naturalnym prawem mającym na celu poprawę jakości ich życia bez szkody dla innych. Następuje ona na zasadach przez nich określanych w zgodzie z prawem naturalnym.
Jeśli człowiek lub właściciel/przedstawiciel firmy wystawiający swoje dobra na platformie czują się w obowiązku udostępniać lub przekazywać część uzyskanej w drodze wymiany wartości komukolwiek, mają do tego całkowite prawo wg własnej woli. Prowizja usługowa dla Life Improvement Institute LLC pobierana jest automatycznie, zgodnie z umową zawartą z wystawiającym.
Life Improvement Institute LLC podlega amerykańskiemu prawu rozliczeń finansowych zgodnie z warunkami rejestracji w Stanie Delaware.
Określenia na platformie: PRODUCENT oznacza także wystawiającego lub właściciela
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Portal internetowy Butik Zdrowia oferuje produkty i usługi za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę https://www.butikzdrowia.pl. bądź telefonicznie u przedstawiciela albo poprzez złożenie informacji mailowej na adres butik@remedium.us. Zamówienia telefonicznie: 22 244 3804, 570 510 373
2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Wszystkie produkty i usługi przedstawiają ich wartość określoną przez właściciela. Wiążąca dla stron transakcji jest wartość widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Na każdy zamówiony towar/usługę, za który otrzymaliśmy środki równoznaczne z jego określoną wartością, wystawiamy potwierdzenie transakcji o ile nabywca wyrazi takie życzenie. Formą potwierdzenia transakcji jest wydruk oficjalnego zamówienia z adnotacją właściciela, potwierdzającą wysyłkę.
5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub usługi kurierskiej. Zamawiający jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
6. Możliwe są formy przekazu środków wymiany w postaci walut, przelewem na podane konto bankowe, za pośrednictwem PayPal oraz za pobraniem - płatne kurierowi przy odbiorze zamówienia.
7. Rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzane są przez PayPal a e-przelewem za pośrednictwem banku.
1. Zamówienia realizowane są według kolejności wpływu. Termin realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni robocze pod warunkiem, iż zamówiony produkt jest dostępny.
2. Zamówienia opłacone realizowane są w pierwszej kolejności.
3. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy realizowane są pierwszego dnia roboczego.
4. W przypadku wystąpienia trudności w komputerowej konfiguracji zamówienia, możliwe jest złożenie zamówienia SMSem na numer 570 510 373 lub emailem: butik@remedium.us
5. W przypadku niedostępności produktu, zostanie on wysłany do zamawiającego natychmiast po zarejestrowaniu dostępności. W sytuacji wyjątkowej, kiedy przewidywany termin dostępności produktu jest dłuższy niż 7 dni, klient zostanie poinformowany o tym drogą elektroniczną z wyjaśnieniem w jakim terminie produkt zostanie mu dostarczony. Przy zamówieniach "za pobraniem" prosimy zamawiającego o potwierdzenie zamówienia SMSem na numer 570 510 373, przed wysyłką gdy otrzyma on powiadomienie o gotowości realizacji zamówienia. Koszty przesyłki liczone są tylko raz.
Zamawiane towary przesyłane są na adres podany w zamówieniu oraz według podanej specyfikacji wysyłkowej (kurier,poczta). Dokłada się wszelkich starań, aby zawartość każdej wysłanej paczki została właściwie zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. Jeśli niefortunnie takie uszkodzenie się przytrafi w transporcie, bardzo prosimy o sporządzenie raportu w obecności dostawcy usługi transportowej. Raport musi być podpisany przez dostawcę. W szczególnych przypadkach prosimy o natychmiastowy telefon do na 570 510 373 - najlepiej w obecności dostawcy.
NIE DPOWIADAMY za usługi pocztowe jeśli specyfikacja wysyłki określona jest jako "przesyłka pocztowa ekonomiczna" lub "przesyłka pocztowa priorytetowa"! W takich przypadkach nie ma możliwości reklamacji ani też zwrotu płatności, gdyż poczta nie prowadzi potwierdzeń nadania lub doręczenia przesyłki. Korzystaj raczej z dostawy kurierskiej!
KOLEJNOŚĆ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z uzgodnioną i zrealizowaną formą wymiany, opłacone a następnie za pobraniem potwierdzonym przez zamawiającego.
GWARANCJE
Gwarancja użytkowa lub konsumpcyjna wystawianych na platformie dóbr - jeśli takowa jest - określona jest w opisie produktu, towaru, usługi, oferowanej przez właściciela.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ UŻYTKOWA i KONSUMPCYJNA
Właściciele dóbr wystawianych na platformie marketplace "butikzdrowia.pl" nie odpowiadają za ich wady ukryte ani też nie ponoszą odpowiedzialności użytkowej lub konsumpcyjnej, jeśli nie są ich producentami. W każdym przypadku odpowiedzialność użytkową lub konsumpcyjną ponosi producent oferowanej własności.
Wszystkie wysyłki, niezależnie od terytorium nabywcy dokonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej.
KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY SĄ WIDOCZNE W "KOSZYKU" PO ZALOGOWANIU.
UWAGA
w związku z tym, że przesyłka pocztowa ekonomiczna nie zapewnia potwierdzenia wysłania zamówienia, zrezygnowaliśmy z niej!
Rezygnacja z zamówienia po jego wysłaniu lub nie odebranie przesyłki od kuriera w jakimkolwiek przypadku, skutkuje obciążeniem zamawiającego kosztami przesyłki! W przypadku wcześniejszego opłacenia zamówienia klient otrzyma wpłacona kwotę pomniejszoną o koszty przesyłki! Jeśli otrzymamy decyzję ponownego wysłania odmówionej przesyłki, wysyłka nastąpi w formie "pobrania" kosztów przez nas poniesionych (COD). Prosimy pamiętać, że kurier (dostawca) nie ma obowiązku telefonicznego powiadamiania o przesyłce.
ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni (bez podania przyczyny) od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres: butik@remedium.us, podając nr transakcji.
Powyższe jest możliwe tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony, termin ważności towaru kończy się nie wcześniej niż 2 tygodnie przed odstąpieniem od umowy. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres otrzymany emailem w odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu towaru.
Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek w terminie do 14 dni od zwrotu towaru. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany z przekazem pocztowym.
REKLAMACJE
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego. Reklamacje mogą być przesyłane pocztą elektroniczną na adres: butik@remedium.us
Administrator platformy ustosunkuje się do żądań składającego reklamację w terminie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Nieodpłatność naprawy i wymiany w oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Jeżeli właściciel oferty, który otrzymał od zamawiającego żądanie określone nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. Jeżeli zamawiający, z przyczyn określonych , nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli oferujący dobro nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby zamawiającego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj dobra i cel jego nabycia. Zamawiający traci uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym oferującego. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
Zamawiający traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż:
1) w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz. U. Nr 128, poz. 1409):
a) oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 63, poz. 634 i Nr 128, poz. 1408 oraz z 2002 r. Nr 135, poz. 1145 i Nr 166, poz. 1362),
b) dla którego nie określa się daty minimalnej trwałości albo terminu przydatności do spożycia;
2) w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru - w przypadku towaru oferowanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego.
Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z umową powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do dóbr, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną 18 lipca 2002 (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Nie są one udostępniane, ani tym bardziej sprzedawane osobom trzecim. Na platformie www.butikzdrowia.pl nie publikuje się żadnych tzw"Spisów Klientów" a jakiekolwiek informacje i dane tzw "osobowe" nie dotyczą ludzi żywych zawierających transakcje i nie są gromadzone przez administratora.
Polityka prywatności platformy marketplace www.butikzdrowia.pl
§1. Informacje ogólne
Operatorem i administratorem portalu www.butikzdrowia.pl są ludzie prowadzący Europejską Komórkę Operacji wirtualnych w Polsce, z upoważnienia właścicieli amerykańskiej firmy badawczo rozwojowej zajmującej się doskonaleniem życia ludzi, znanej jako Life Improvement Institute LLC
z adresem rejestracyjnym:
108 West 13th Street
Wilmington, DE 19801, USA
institute@remedium.us
i korespondencyjnym:
2207 Corbin Avenue
New Britain, CT 06063 USA
email: office@remedium.us
Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Dla interpretacji terminów stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli wynika to bezpośrednio z opisu).
Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane tzw osobowe podawane w formularzu na stronie są własnością ludzi te osoby animujących i traktowane są jako poufne i nie są widoczne dla ludzi nieuprawnionych, będących animatorami innych osób fizycznych.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
• Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
• Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).
• Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Home.pl SA, funkcjonującego pod adresem www.home.pl
§2. Administrator danych
Usługodawca jest administratorem informacji dotyczących zawieranych na platformie transakcji. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na utworzenie Konta użytkownika platformy na naszej stronie, to podane przez ciebie informacje uważamy za poufne i ich nie przetwarzamy w żaden sposób. Twoje dane to informacje, które zostały podane w formularzu zamówienia: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres billingowy i adres dostawy.
Dane interpretowane przez niektórych ludzi jako tzw. osobowe nie są przez nas przetwarzane.
Kontakt z człowiekiem nadzorującym napływające od wystawiających i zamawiających informacje
jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: butik@remedium.us .
Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
Usługodawca ma prawo udostępniać dane Użytkownika podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania) tylko i wyłącznie za zgodą użytkownika platformy.
Usunięcie danych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych.
Usługodawca nie udostępniania danych zarejestrowanych użytkowników nikomu poza upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
§3. Informacje w formularzach
Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zamówienia, zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności (jak DotPay) lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
§4. Informacja o plikach cookies
Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu co jest poza możliwościami administratora platformy.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
• tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
• utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
• określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
§5. Logi serwera
Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
• czas nadejścia zapytania,
• czas wysłania odpowiedzi,
• nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
• informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
• adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
• informacje o przeglądarce użytkownika,
• informacje o adresie IP.
Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi ludźmi przeglądającymi strony.
Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
§6. Udostępnienie danych
Dane podlegają udostępnieniu upoważnionym podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
Dane umożliwiające identyfikację użytkownika są udostępniane wyłączenie za jego zgodą.
Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
§7. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
W celu zarządzania ustawieniami cookies prosimy o sprawdzenie menu Pomoc państwa przeglądarki.
ZASTRZEŻENIE
Wszystkie nazwy i oznaczenia zamieszczone na tej stronie internetowej stanowią znaki towarowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo Własności Przemysłowej (Dz.U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z późn. zm.). Ich zwielokrotnianie, kopiowanie oraz korzystanie z ich publicznego rozpowszechniania wymaga zgody właściciela w formie pisemnej pod rygorem nieważności jeśli nie dotyczy tego klauzula "copyright" Autor i wydawca nie ponoszą odpowiedzialności ani konsekwencji wynikających z formy zastosowania informacji zawartych na stronach internetowych.
Właściciele Life Improvement Institute LLC zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian na stronach platformy kiedykolwiek i w każdym zakresie, bez wcześniejszego informowania użytkowników platformy.
UWAGA !
Strony opisowe produktów lub usług przedstawiane na tym portalu są stronami wyłącznie informacyjnymi, tym samym nie zawierają żadnych porad medycznych, a jedynie mogą zawierać porady pro-zdrowotne lub donoszą o wynikach badań i doświadczeń ludzi którzy stosowali dany produkt lub usługę oraz opinię autorytetów naukowych lub faktycznych użytkowników.
Ludzie zarządzający firmą Life Improvement Institute LLC oraz administrujący platformę marketplace nie dają żadnej gwarancji, że produkty lub usługi oferowane na platformie marketplace www.butikzdrowia.pl zapewnią komukolwiek wyleczenie jakiejkolwiek choroby. Leczenie to procedury medyczne z którymi w żadnym wypadku się nie utożsamiamy w naszych ofertach i nie mają one miejsca w opisach ofert na platformie. Promujemy natomiast wszelkie formy działania, oferowanych przez wystawiających produktów lub usług mających na celu uzdrowienie człowieka.
Uzdrawianie to proces naturalny inicjowany przez organizm i do wspomagania tego procesu może doprowadzić odpowiednie stosowanie oferowanych na platformie produktów czy usług przez ich właścicieli.
Celem platformy nie jest także stawianie diagnozy, ani tym bardziej powstrzymywanie nabywców oferowanych dóbr przed wizytą u lekarza czy też stosowania kuracji i terapii przez lekarza zalecanych.
W przypadku własnego zdrowia każdy człowiek niech postępuje zgodnie ze swoją wolą.
Odpowiedzialność za treści związane z oferowanym (w każdym języku) na platformie dobrem konsumpcyjnym lub usługą ponoszą ich właściciele, autorzy opisów, opinii i publikowanych porad dostępnych na platformie.
Wszelkie uwagi odnośnie treści zawartych na stronach www.butikzdrowia.pl należy kierować pod adres e-mailowy: butik@remedium.us, lub zgłaszać telefonicznie pod numer kontaktowy w Polsce: 1. administrator - opiekun merytoryczno logistyczny platformy - 570 510 373,
2. moderator treści - +1 860 518 8281
3. zgłoszenia ofert i zawarcie umowy ofertowej - 570 51 02 04
4. temat ofert wody +22 244 3804
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.